Watch Istanbul Aku Datang!



assalammualaikum
korang dah tengok movie ni?? seriously best gler!! Dalam citer ni memang jelas watak Betto seriously romantik! Tak perlu buat citer kat Paris untuk nampak romance tapi Istanbul pun boleh jugak. Tapi dalam citer ni dia tak tunjukkan pada penonton pun tempat2 yang menarik dekat situ. Biasanya kalau citer lain yang buat penggambaran dekat luar negara mesti diaorang selitkan juga tempat2 menarik kat tempat tu untuk tarik lebih ramai penonton menonton citer tu. Tapi Istanbul Aku Datang! tak macam tu. 

Citer ni hanya fokus dekat kisah seorang gadis Malaysia yang datang ke Istanbul semata2 untuk pastikan teman lelaki dia melamar dia sebelum dia balik ke Malaysia. Tapi korang memang tak akan kecewa bila tengok citer ni. Memang tak rugi kalau korang habiskan duit korang untuk tengok citer ni dekat wayang.

Tapi aku rasa citer ni ade mirip sikit dengan drama korea .......... Tapi aku tak nak komen apa2 sebab citer ni memang best.. Cuma, dalam cerita ni pergaulan bebas dia memang bebas. haha~ so, aku harap korang yang tonton citer ni takkan terpengaruih dengan bende2 yg tak sepatutnya korang terpengaruh.
Enjoy!


klik gambar untuk tonton



No comments:

Post a Comment