Azam Tahun Baru!


assalammualaikum
Wau! Lagi berapa jam je lagi nak masuk tahun 2013. Macam biasalah kalau da tahun baru mestilah azam pun baru kan?? Tapi Syaz punya azam tahun lepas tak tercapai lagi.. hhmm... Bukan semua azam dapat dilaksanakan dalam masa setahun. Ada azam yang memerlukan masa lebih dari setahun untuk direalisasikan. Tapi doa Syaz untuk berubah ke jalan yang benar telah pun tercapai. Ilmu agama pun tak disia-siakan lagi. Syaz harap korang pun macam tu jugak k..

Dalam kesibukan menyambut tahun baru ni, jangan sesekali kita lupa yang setiap daripada kita ada tanggungjawab yang perlu dilaksanakan. Semakin tinggi kedudukan kita semakin besar tanggungjawab yang kita terpaksa pikul. Sekadar untuk mengingati agar jangan terlalu leka sampai lupa apa tanggungjawab kita sebagai khalifah di atas muka bumi ni.

Tak ada yang special untuk malam tahun baru kali ni. Kalau tahun lepas abah Syaz bawa Syaz n family sambut tahun baru dekat Melaka. Tapi tahun ni x sambut sbb abah kena jga nenek. So, sebenarnya mana2 pn same je asalkan korang happy..


No comments:

Post a Comment